Veelgestelde vragen
Is bestellen bij Unieks wel veilig?
E-commerce of m.a.w bestellen via internet is een snel groeiende markt.Niks is makkelijker dan bestellen vanachter je pc en na een paar dagen wordt uw bestelling netjes aan huis afgeleverd.Geen verplaatsingskosten, geen file of parkeerproblemen meer en de laagste prijzen.Maar e-commerce is vooral een kwestie van vertrouwen tussen koper en verkoper, en dit vanop afstand.Daarom proberen wij op onze site zoveel mogelijk informatie te geven over ons.U kunt ons daarom ook op verschillende manieren bereiken,via telefoon, mail of sociale media.
Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?
Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending een verzend- en verwerkingstarief van in rekening gebracht worden. Dit bedrag wordt automatisch in vermindering gebracht op het verschuldigde bedrag. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet u niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar contact@unieks.be
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
- Stuur een e-mail naar contact@unieks.be onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
- Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
- De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.
- Dit is niet van toepassing op gepersonaliseerde producten.
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
Alle bestellingen op Unieks.be boven de €50 worden GRATIS naar je verzonden. Voor bestellingen onder de €50 rekenen wij €6,95 (incl. btw) binnen België en €9,95 (incl. btw) voor zendingen naar Nederland. Indien je niet aanwezig bent, kan je je pakket de volgende dag in het postkantoor gaan ophalen.
Wanneer je kiest om het pakje te gaan afhalen in een Bpost afhaalpunt zijn de verzendkosten €3,50. Deze verzendmethode is enkel beschikbaar in België.
Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
Stuur ons een mail naar contact@unieks.be.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je ons zo snel mogelijk een e-mail stuurt proberen we alsnog je bestelling te wijzigen.
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: Bancontact, bankoverschrijving, Sofort Banking en IDeal.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Je ontvangt een mail als je een bestelling plaatst. Als wij je pakje verzenden ontvang je een track & trace nummer van Bpost.
Op welke temperatuur moet ik het textiel wassen?
Wasbaar op 30°. De kleding binnenstebuiten wassen.
Hoe vind ik de juiste maat?
Als je twijfelt over de juiste maat gelieve ons dan te contacteren dan helpen wij je verder. contact@unieks.be
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
In principe hebben we alles in voorraad en verzenden we binnen 3-4 werkdagen na ontvangst betaling. Uitzonderlijk kan de levertijd langer zijn. Indien dat het geval is, nemen we contact met je op. Gepersonaliseerde producten hebben een productietijd van 1 week.
Naar welke landen verstuur je bestellingen?
België en Nederland