Frequently Asked Questions
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
- Stuur een e-mail naar contact@unieks.be onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
- Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
- De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.
- Dit is niet van toepassing op gepersonaliseerde producten.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
In principe hebben we alles in voorraad en verzenden we binnen 3-4 werkdagen na ontvangst betaling. Uitzonderlijk kan de levertijd langer zijn. Indien dat het geval is, nemen we contact met je op. Gepersonaliseerde producten hebben een productietijd van 1 week.
Hoe vind ik de juiste maat?
Als je twijfelt over de juiste maat gelieve ons dan te contacteren dan helpen wij je verder. contact@unieks.be
Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
Alle bestellingen op Unieks.be boven de €50 worden GRATIS naar je verzonden. Voor bestellingen onder de €50 rekenen wij €6,95 (incl. btw) binnen België en €9,95 (incl. btw) voor zendingen naar Nederland. Indien je niet aanwezig bent, kan je je pakket de volgende dag in het postkantoor gaan ophalen.
Wanneer je kiest om het pakje te gaan afhalen in een Bpost afhaalpunt zijn de verzendkosten €3,50. Deze verzendmethode is enkel beschikbaar in België.
Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
Stuur ons een mail naar contact@unieks.be.
Is bestellen bij Unieks wel veilig?
E-commerce of m.a.w bestellen via internet is een snel groeiende markt.Niks is makkelijker dan bestellen vanachter je pc en na een paar dagen wordt uw bestelling netjes aan huis afgeleverd.Geen verplaatsingskosten, geen file of parkeerproblemen meer en de laagste prijzen.Maar e-commerce is vooral een kwestie van vertrouwen tussen koper en verkoper, en dit vanop afstand.Daarom proberen wij op onze site zoveel mogelijk informatie te geven over ons.U kunt ons daarom ook op verschillende manieren bereiken,via telefoon, mail of sociale media.
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
Kan ik een bestelling terug sturen?
Terugsturen van de niet-gepersonliseerde artikelen is mogelijk binnen de 14 dagen na ontvangst van de bestelde artikelen. Bij gepersonaliseerde artikelen zijn dit volgens specificaties van de consument vervaardigde goederen waardoor het wettelijk herroepingsrecht van 14 dagen niet geldt. Indien u twijfels heeft omtrent maat, kleur, opdrukken, … raadpleeg steeds vrijblijvend onze klantendienst.Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je ons zo snel mogelijk een e-mail stuurt proberen we alsnog je bestelling te wijzigen.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Je ontvangt een mail als je een bestelling plaatst. Als wij je pakje verzenden ontvang je een track & trace nummer van Bpost.